Khamis, 17 Julai 2014

Snek berkhasiat @ biskut raya



Teks : Aminah Mahmud

Assalamualaikum 

Apa khabar kalian di luar sana, harapnya semua sihat sejahtera. Alhamdulillah, hari ini sudah 18 hari umat islam berpuasa. Hendaknya kita merancakkan lagi amal ibadat di bulan yang penuh berkat ini.

Sudah masuk minggu ketiga puasa ni, kat facebook banyak sekali kawan-kawan yang promosi kuih raya. Setakat ni saya pun dah beli beberapa jenis biskut dan kuih raya. Rancangnya hendak bawa balik kampunglah, tapi bila dah ada kat rumah ni susah jugak. Anak-anak kalau dah nampak, mereka mesti nak makan. Nampaknya saya terpaksa beli untuk kali kedua sebab dah nak habis pun biskut raya dalam botol tu.  Biasanya lepas terawih atau masa sahur mesti nak jamah dan mengunyah biskut raya. Kudapan ringan la katakan...

Saya nak kongsikan satu snek raya yang sedap dan awesome. Tahun lepas ada kawan yang bagi tester, hmm sedap. tapi masa tu saya tak beli sebab tak bawa duit dan dah nak balik kampung. Tak sempat kalau nak order atau tunggu dia hantarkan. Jadi tahun ni saya beli dan jadi pengedar pula. 



Pumpkin kernel & Sunflower bars. Banyak guna biji-bijian seperti biji labu, biji bunga matahari dan disalut dengan madu. Anak-anak saya sangat suka makan snek ni. Lagipun ia berkhasiat dan bukannya disalut gula. Sesuai juga dimakan oleh anak-anak untuk elakkan mereka makan makanan rapu macam cekedis. 


Snek ni didatangkan dalam kotak dan terdapat 8 keping setiap kotak. Setiap keping snek ni dibungkus rapi  dalam plastik. Jadi nak makan satu, bukak satu. Sesuai kalau nak bagi sebagai buah tangan kepada saudara mara atau pun kawan-kawan. Sekotak RM15 sahaja.


Jika mahu tahu lebih lanjut tentang snek di atas, boleh hubungi saya.WhatsApp  0192179233.

Salam sayang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan