Jumaat, 13 November 2015

Shopping online di Lazada

Teks : Aminah Mahmud
Foto : Aminah Mahmud



Assalamualaikum....
Mari lihat apa yang saya beli di Lazada.
Kemudahan membeli-belah di hujung jari zaman sekarang memang ada kebaikan dan keburukannya.
Bagusnya sudah tidak perlu keluar rumah dan bersusah payah mencari parking jika ke kompleks membeli belah. Tidak bagusnya senang sangat jari-jemari mahu menekan butang order di laman shopping online. Namu begitu, kalau memang barang yang dibeli bermanfaat apa salahnya.




rak penyimpanan

Mood ibu berpantang, belum habis pantang usah keluar rumah. Jadi ambil kesempatan buat belian online untuk rak penyimpanan di atas. Rak ni boleh guna kat bawah singki ataupun untuk susun barang dalam kabinet dapur. Saya rancang nak letak dalam kabinet dapurlah sebab rasa bersepah sangat sekarang. Nak cari barang pun tak jumpa. Saya perlu kemas dan pastikan ruang-ruang penyimpanan di rumah lebih organize supaya hidup tak huru-hara. huhu. Kadang-kadang banyak masa kita dihabiskan untuk mencari sesuatu yang payah nak jumpa sebab kita humban je masa nak simpan. 

Rak ni harganya RM 28. Lazada ada banyak seller untuk satu-satu barang. Jadi tak hairanlah kalau kawan-kawan tengok untuk satu item yang sama harganya berlainan. Mungkin seller yang berlainan jadi penetapan harga juga lain. Kena pilih untuk dapatkan harga yang terbaik! 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan