Khamis, 29 Oktober 2015

Helah periuk Noxxa

Teks : Aminah Mahmud

Kisah lama terperam. Kejadian sebulan lepas.

Ada seorang lelaki india di luar pagar rumah. Dia nak promosi atau nak check percuma saluran gas pada dapur gas. Begitulah lebih kurang, saya pun kurang faham apa benda servis dan produknya. Ketika itu suami pula tiada di rumah kerana bekerja di hari sabtu. Terpaksalah saya menolak dengan baik permintaannya untuk periksa saluran gas berikut. Saya sambung balik buat kerja rumah.

Tidak lama kemudian,  anak saya pergi intai dan selak langsir, katanya lelaki india tersebut masih ada lagi menunggu depan pagar. Adoi! mahu cakap apa lagi supaya dia beredar ye?

Saya selak langsir terus dia nampak dan bagitau dia cuma nak check saluran gas free saja. Tidak perlu bayar apa-apa.
" Dik, akak takde dapur gas. Akak guna periuk elektrik Noxxa je"
" oh ye ke kak.oklah.terima kasih".

Hmm...tak pasal-pasal periuk noxxa jadi bahan. hihi

Tipu sunat lah hari tu.huhu.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Periuk tekanan Noxxa

Whats App 0192179233 (Aminah Mahmud) untuk pertanyaan dan pembelian

Tiada ulasan:

Catat Ulasan