Khamis, 7 Mei 2015

Set bersalin Amway Tropical Herbs

Teks : Aminah Mahmud


Ada kawan-kawan yang bertanya apakah set bersalin yang biasa saya guna setiap kali lepas bersalin....

Untuk pengetahuan kawan-kawan, 3 kelahiran sebelum ini saya berpantang di kampung di Pahang. Jadi saya tidak pernah menggunakan pakej set bersalin yang banyak terdapat di pasaran. Sebaliknya saya memang bergantung sepenuhnya dengan tukang urut/ mak bidan kampung yang bekalkan ubat-ubatan kampung atau jamu. Begitu juga untuk herba mandian dan barut peramping perut semuanya diperolehi dari makcik tukang urut.

Bagi kelahiran anak yang ke empat pula, bermula episod berpantang di rumah sendiri. Kekangan untuk balik berpantang di kampung disebabkan sudah ada anak yang sudah memasuki sekolah rendah. Jadi saya menggunakan SET BERSALIN AMWAY TROPICAL HERBS yang awesome!




Sedikit info tentang set penjagaan lengkap selepas bersalin untuk 44 hari berpantang:

Kandungan set terbahagi kpd 2 iaitu untuk dimakan & kegunaan luaran

Dimakan

1) Teh herba
2) Pil selepas bersalin 1
3) Pil selepas bersalin 2

Kegunaan Luaran

4) Herba pembersih wanita
5) Herba mandian
6) Campuran Peramping Perut (Tapel)
7 )Campuran Penghangat (Param)
8) Campuran Penenang (Pilis)
9) Minyak Urutan Herba
10) Minyak Bayi

dan

PERCUMA!!!!!!
BENGKUNG yang PANJANG dan Sangat BEST!!


Ada yang berminat untuk mencuba set bersalin Tropical Herbs?

sms/wassap 0192179233

COD area Serdang, Putrajaya dan Taman Equine.

2 ulasan:

  1. salam,kalau utk minyak bayi sahaja ada jual x?

    BalasPadam
  2. Wslm. Tuan Mohd Riduan, minyak bayi sahaja juga ada dijual. harganya RM29 sahaja sebotol. Jika berminat whatsap saya di 0192179233

    BalasPadam